×

Вхід

Користувачу Бізнесу
Розробникам
API Модулі CMS
Особистий кабінет

Потрібна допомога?

UAPAY - національний сервіс переказів, який дозволяє надсилати кошти за номером картки, телефона або e-mail.

Будь-яка абонентська плата на сайті UAPAY відсутня, а операції не потребують реєстрації.

Використовувати можна картки Visa та Mastercard, випущені будь-яким банком України. Картка повинна бути відкрита для розрахунків онлайн (можна дізнатися в службі підтримки вашого банку). Номер контакт-центру банку вказано на зворотному боці вашої картки.

Згідно з законодавством України, Ви можете робити перекази лише в гривні.

На персональних комп’ютерах, ноутбуках, смартфонах - використовуйте будь-які інтернет-браузери. Наприклад, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera (всі версії), Internet Explorer (не нижче 9 версії) і Safari.

Для здійснення переказу вам необхідно знати номер картки або номер мобільного телефону / e-mail адресу одержувача, номер вашої картки, термін її дії і CVV / CVC2 код.

CVV/CVC2-код - це тризначний код перевірки Вашої банківської картки. Він зазначений на її зворотному боці (три останні цифри) під магнітною стрічкою.

Нам необхідний номер вашого телефону для оперативного зв’язку з Вами.

Це переказ за допомогою спеціального посилання, яке надсилається отримувачу на e-mail адресу. Перейшовши по ньому, отримувач має ввести код з листа та вказати номер картки, на яку будуть зараховані кошти.

Це переказ за допомогою спеціального посилання, яке надсилається отримувачу в SMS. Перейшовши по ньому, отримувач має ввести код з SMS та вказати номер картки, на яку будуть зараховані кошти.

PCI DSS - міжнародний стандарт електронної безпеки. UAPAY дбає про вашу безпеку, тому регулярно проходить аудит і відповідає всім вимогам цього сертифіката, що стосуються забезпечення безпеки даних власників банківських карток.

3D Secure - це технологія перевірки аутентичності онлайн-платежу. Якщо ваша картка підтримує 3D Secure, в процесі переказу грошей вам потрібно підтвердити використання картки. Для цього треба просто ввести код підтвердження, надісланий Вашим банком у SMS.

Можливі причини: 1) у банку за карткою закріплений інший номер мобільного телефону. Зателефонуйте до контакт-центру Вашого банку, щоб змінити номер телефона. Номер контакт-центру банку знаходиться на зворотному боці картки; 2) пам’ять мобільного телефону з SMS-повідомленнями переповнена. Спробуйте видалити деякі SMS; 3) затримка на стороні оператора мобільного зв'язку. Спробуйте вимкнути, а потім увімкнути телефон для оновлення налаштувань. Після чого повторіть переказ; 4) затримка на стороні банку, в якому обслуговують картку. Спробуйте повторити переказ трохи згодом; 5) співробітники банку не зможуть підказати вам код для проходження 3D Secure перевірки. Ця інформація їм недоступна. Нікому не повідомляйте цей пароль!

Для цього рекомендуємо терміново звернутися до нашої служби підтримки за телефонами: +38 044 364 44 64, +38 050 027 33 33, +38 073 027 33 33, +38 096 027 33 33 (дзвінки за тарифами вашого оператора), 0 800 21 44 64 (безкоштовно по Україні).

Гроші будуть зараховані на рахунок отримувача протягом трьох днів з моменту здійснення переказу або використання коду з SMS.

При проведенні транзакції в системі, інформація про неї надається банку-емітенту картки. Банк або підтверджує, або не підтверджує її, в тому числі він може не підтвердити оплату через відсутність коштів на рахунку платника. Для клієнтів, які володіють картками з кредитними лініями, оплата може здійснюватися навіть за фізичної відсутності коштів на рахунку. Тільки банк-емітент, який видав вам картку, може відкрити Вам кредитну лінію за карткою та встановити її розмір, а також дати інформацію про залишок на картковому рахунку. Крім цього, тільки він може дати вам повну інформацію по проведених операціях і операціях, які мають статус «Відмова».

Недостатня кількість коштів на Вашій картці: термін дії картки сплив. Запит на оплату не дозволено платіжним шлюзом: швидше за все у Вашої картки відключена перевірка CVV коду. Зверніться до свого банку і Вам допоможуть увімкнути перевірку CVV коду. Телефон служби підтримки клієнтів зазвичай вказаний на картці зі зворотного боку. Транзакцію заборонено банком-емітентом: це означає, що банк, який випустив картку, відмовив у проведенні оплати. Найчастіше це обумовлено блокуванням картки для розрахунків через Інтернет і встановленими лімітами. 90% карток в Україні випускаються зі встановленим лімітом, який забороняє оплату через Інтернет. Для вирішення цього питання, зателефонуйте до свого банку. Телефон вказаний на картці зазвичай із зворотного боку. По телефону вам допоможуть змінити ліміти, на потрібні вам. Ліміти можуть обмежувати як сам факт оплати через Інтернет, так і максимальну разову суму оплати і максимальну добову суму оплати. Тому варто дізнатися всі ліміти пов’язані з платежами через Інтернет та попросити встановити такі, які вам підходять.

З 24.07.2015 ПриватБанк встановив ліміти на перекази між картками на зовнішніх сайтах. Тому перекази з карт ПриватБанку можуть бути неуспішними. Для вирішення цього питання, рекомендуємо звернутися в службу підтримки ПриватБанку за номером 3700.

Відразу після успішного переказу сервіс запропонує вам зберегти квитанцію на пристрій, з якого ви зробили платіж.

Якщо гроші не надійшли на рахунок, потрібно зв'язатися з нашою технічною підтримкою для з'ясування обставин і причини невиконаного платежу. Також рекомендуємо звернутися в банк, щоб дізнатися, чи була здійснена оплата за цим рахунком.

При оплаті послуги гроші знімаються тільки один раз. Якщо ж кошти з вашого рахунку списали двічі, то це помилка банку. В цьому випадку гроші повернуться на ваш рахунок автоматично, оскільки замовлення вже оплачено. Якщо ж цього не сталося, слід звернутися в службу підтримки банку, який випустив вашу платіжну карту, а також до служби підтримки UAPAY.

Переконайтеся, що ваша банківська карта не блокує оплату послуг в інтернеті. Якщо платежі в інтернеті заблоковані — зверніться в контакт-центр вашого банку. Також перевірте, що допустимий ліміт вашої картки для оплати в інтернеті не нижче необхідної суми. Для того, щоб підвищити ліміт своєї карти можна звернутися в контакт-центр вашого банку. Крім того, переконайтеся, що баланс грошових коштів на карті достатній для оплати замовлення.

Обмеження по сумі платежі на сайті UAPAY є, проте їх розмір залежить від вимог кожного з постачальників послуг. Зазвичай мінімальна сума оплати — від 1 гривні. Дізнатися мінімальну і максимальну суму оплати можна на сторінці оплати кожного з обраних постачальників послуг.