×

Вхід

Бізнесу
Користувачу
Оплата штрафів ПДР
Розробникам
API Модулі CMS
Особистий кабінет

Softinvest Holding впровадив електронний документообіг

Компанії, що входять до складу SoftInvest Holding, перейшли на електронний документообіг. Відтепер немає потреби пересилати паперові документи між відділами та компаніями холдингу, а також надсилати папери партнерам. При заключенні контрактів чи інших ділових угод всі важливі документи підтверджуються за допомогою електронного підпису. Новий підхід дозволяє не тільки значно прискорити всі бізнес-процеси та спросити їх, але й автоматизувати підписання необхідних документів.

Паперова рутина — це один з баластів, який знижує ефективність бізнесу. Щоб бути успішним, підприємство має активно позбавлятися таких баластів. Автоматизація документообігу за рахунок налагодження обміну електронними документами підвищує швидкість прийняття рішень, оперативність обслуговування клієнтів, здійснення платежів, тощо.

Крім того, завдяки системі електронного документообігу (СЕД), компанія досягає зниження операційних та інших витрат бізнесу. Впровадження СЄД призводить до скорочення витрат на папір та інші витратні матеріали. До того ж, істотно скорочуються витрати робочого часу співробітників.

«Впровадження СЕД дозволило створити єдиний інформаційний простір в компаніях холдингу та забезпечити централізований доступ до ділової корпоративної інформації. А завдяки прозорому документообігу фахівці нашої компанії отримали можливість більш ефективно використовувати робочий час. Варто відзначити також наш внесок в екологію, адже тепер ми використовуємо набагато менше паперу», — відзначив Дмитро Зарахович, генеральний директор холдингу Softinvest Holding.

Розмір шрифту
Контрастне зображення