×

Вхід

Бізнесу
Користувачу
Оплата штрафів ПДР
Розробникам
API Модулі CMS
Особистий кабінет

Інструкція зі створення власного кабінету власникам ФОП

1. Заповніть Анкету мерчанта. Вкажіть свій номер телефону, електронну пошту та адресу вашого сайту. 

2. Для онлайн ідентифікації КЕП, перейдіть на сайт Дія та авторизуйтеся за допомогою електронного підпису.

3. Заповніть анкету з загальними даними про ФОП.

Вкажіть: 

  • РНОКПП (ІПН).
  • ПІБ.
  • Дату народження.
  • Громадянство.
  • Місце реєстрації ФОП.

4. Вкажіть документ, що посвідчує особу. Надайте дані з приводу серії, номеру, дати та органу видачі документа.

5. Далі заповніть контактну інформацію: ПІБ контактної особи, номер телефону, електронну пошту та вебсайт.

6. В розділі “Про діяльність” вкажіть розширену інформацію про ваш ФОП

7. Наступним кроком поставте галочку навпроти вірного твердження з приводу приналежності ФОП до політично значущих осіб, або наявності зв’язків з ПЗО.
Якщо ви належите до ПЗО, то введіть інформацію про:

  • Категорію посади.
  • Посаду.
  • Строк перебування на посаді з __ і по __.

8. Вітаємо! Ви надали базову необхідну інформацію про ФОП. Перевірте коректність заповнених даних та натисніть на кнопку “Продовжити”.

9. Перейдіть до розділу Документи.

У цей розділ потрібно завантажити наступні документи про ФОП:

  • Паспорт громадянина України (скан-копія) – у формі книжечки – копія всіх сторінок з інформацією та відмітками – у формі ID карти (зображення обох сторін) + витяг про реєстрацію місця проживання та для ВПО довідка про взяття на облік;
  • Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (скан-копія);
  • Фінансова звітність (Декларація) з відміткою контролюючого органу про її отримання, у разі подання декларації у паперовому вигляді, або з копією електронної квитанції №2 про отримання контролюючим органом звітності в електронному вигляді, за останній звітний період (рік/квартал).

10. Після заповнення всіх розділів, натисніть кнопку “Підписати та відправити”.

11. Підпишіть всі необхідні документи за допомогою електронного підпису через Дію. Цей процес займе декілька хвилин.

Ваші дані будуть перевірені, і ви отримаєте зворотний зв’язок від нашої команди.

12. У розділі “Мої заявки” у вас буде відображено заявку, яку ви створили, дату подачі цієї заявки та статус її опрацювання командою UAPAY.

Зазвичай термін перегляду однієї заявки становить до 3-х днів.

Розмір шрифту
Контрастне зображення