×

Вхід

Користувачу Бізнесу
Користувачу
Оплата штрафів ПДР
Розробникам
API Модулі CMS
Особистий кабінет

Залишайся вдома — сплачуй за державні послуги онлайн

UAPAY виступив платіжним партнером електронного сервісу «е-Гавань», що був запущений в дію державним підприємством «Моррічсервіс»

На замовлення державного підприємства «Моррічсервіс» українська компанія Kitsoft розробила та запускає в дію електронний сервіс «е-Гавань». Компанія UAPAY забезпечила функцію оплати послуг, інтегрувавши свій платіжний модуль в систему «е-Гавань».

Завдяки «е-Гавань» українські моряки можуть дистанційно подати документи та замовити послуги оформлення робочих документів. Для користування сервісом моряку потрібен лише інтернет, електронний підпис та можливість сплатити послугу онлайн. За останнє відповідає UAPAY.

У зв’язку з пандемією коронавірусу та введенням суворих карантинних заходів по всій країні електронний сервіс «е-Гавань» почав працювати раніше запланованого терміну. І перші ж користувачі переконалися, що процес є зручним, прозорим та контрольованим.

Мета державного підприємства «Моррічсервіс» — створення якісного сервісу, який спростить відносини громадянина з державою. Протягом 2019 року було відкрито сервісні центри у містах-портах: Одесі, Ізмаїлі, Херсоні та Маріуполі. У зв’язку з карантином всі вони перейшли на дистанційну роботу онлайн через сервіс «е-Гавань».

 «Ми були дуже раді співпрацювати з  ДП «Моррічсервіс». Здоров’я та безпека кожного українця для нас — на першому плані. Тому ми приклали всі зусилля, щоб швидко впровадити платіжний модуль в електронний сервіс «е-Гавань» і зробити можливим його повноцінну роботу», – зазначив Дмитро Зарахович, керівний партнер UAPAY.

«З кожним кроком надання послуг набуває цілком електронного формату, що забезпечує всім сторонам процесу оптимізацію часу, зручність обробки послуг та розширює можливість подачі документів з боку клієнтів. Дякую одному з учасників цього процесу – компанії UAPAY, яка вчергове довела свою надійність та сучасність. Сьогодні надважливим є мінімізований  особистий контакт між людьми. Разом з партнерами намагаємося робити все можливе, що полегшує та спрощує сервіс, за який ми відповідаємо. Моррічсервіс працює, як завжди, свідомо – з думкою про свою команду та повагу до моряків, які є нашими клієнтами», – наголосила Ірина Костюк, директор державного підприємства «Моррічсервіс».

Розмір шрифту
Контрастне зображення