×

Вхід

Бізнесу
Користувачу
Оплата штрафів ПДР
Розробникам
API Модулі CMS
Особистий кабінет

Телефонують зі служби безпеки банку? Будьте обачні!

Шахраї телефонують, представляються працівниками служби безпеки банків та/або працівниками поліції та випитують секретну інформацію про платіжні картки.

У таких розмовах шахраї можуть:
🔹запевняти що сторонні особи отримали доступ до їхніх рахунків і от-от планують привласники кошти;
🔹повідомляти про кібератаку на ІТ-систему банку.

Для збереження коштів пропонують:
🔸зняти готівку самостійно та передати її “кур’єру” від банку, після цього обіцяють зарахувати кошти на “безпечний рахунок”;
🔸перерахувати гроші на тимчасовий безпечний рахунок, який насправді є рахунком шахрая;
🔸”прив’язати” карку до іншого телефонного номера.

❗️Пам’ятайте, шахрай може назватися будь-ким!
Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, зазначений на звороті платіжної картки.

Більше інформації про правила платіжної безпеки – на сайті #ШахрайГудбай: https://promo.bank.gov.ua/stopfraud/.

Розмір шрифту
Контрастне зображення