Chief Sales Officer UAPAY Аріф Ахмедзаде розповів в Retailers як влаштовані споживчі звички клієнтів в Instagram і як до них адаптуватися бізнесу.
Бренду дуже важливо завоювати довіру споживача. Коли покупці довіряють, вони готові купувати і повертатися. А коли відбувається повторна покупка – приємно, що магазин пам’ятає твою історію покупок і рекомендує щось на основі історії. В цьому і є перевага автоматизації.
CRM-системи формують рахунки на оплату, які приходять клієнту відразу в листуванні. Клієнт оплачує замовлення в пару кліків, там же формуються накладні на доставку. Якщо товар раптом не підійшов – завжди є підтверджуючі документи про угоду, і питання легко вирішується.
Автоматезуйте свої процеси разом з Бітрікс24 та підключайте UAPAY в якості платіжного партнера.