×

Вхід

Бізнесу
Користувачу
Оплата штрафів ПДР
Розробникам
API Модулі CMS
Особистий кабінет

Як знайти баланс між безпекою та зручністю цифрових сервісів

Безпека чи зручність? Два обов’язкових компонента якісного продукту.

CEO UAPAY Юлія Федосюк поділилася з FinTech Insider, як ми будуємо сервіси, яким довіряють мільйони. І відповідь проста: безпека – це не компроміс, це фундамент.

“Якщо користувач хоч раз відчув себе незахищеним – він більше не повернеться”, говорить Юлія. Тому всі наші рішення ми створюємо з урахуванням високих стандартів захисту даних.

Але й про зручність не забуваємо. У процесі створення нових сервісів робота відбувається завжди командно: UX-дизайнери, фахівці з кібербезпеки, аналітики, юристи, фінмоніторинг – усі разом.

Наприклад, при запуску оплат в OLX Доставка ми одночасно тестували клієнтський досвід та кожен аспект безпеки. І отримали результат, якому довіряють обидві сторони угоди.

Читайте детальніше за посиланням: https://fintechinsider.com.ua/zahyst-vs-servis-yak-znajty-balans-mizh-bezpekoyu-ta-zruchnistyu-czyfrovyh-servisiv/

Розмір шрифту
Контрастне зображення