Інструкція зі створення власного кабінету власникам ТОВ
1. Заповніть Анкету мерчанта. Вкажіть свій номер телефону, електронну пошту та адресу вашого сайту.
2. Для онлайн ідентифікації КЕП, перейдіть на сайт Дія та авторизуйтеся за допомогою електронного підпису.
3. Заповніть анкету з загальними даними про ТОВ.
Вкажіть:
- Код ЄДРПОУ.
- Найменування клієнта.
- Форму власності: виберіть відповідну форму власності з запропонованого списку.
- Юридичну адресу: введіть офіційну юридичну адресу вашої компанії.
4. Далі заповніть контактну інформацію: ПІБ контактної особи, номер телефону, електронну пошту та вебсайт.
5. В розділі “Про діяльність” вкажіть розширену інформацію про ваш ТОВ.
6. Введіть інформацію про уповноважених осіб, які мають право розпоряджатися рахунками та майном.
7. Вкажіть приналежність компанії до інших корпоративних структур. Додайте інформацію про дочірні підприємства та про відокремлені підрозділи (філії, представництва тощо).
8. Перейдіть до заповнення інформації про власників.
Вкажіть:
- РНОКПП (ІПН) або Код ЄДРПОУ.
- ПІБ учасника юридичної особи.
- Місце проживання та країну реєстрації.
- Частку статутного капіталу у відсотках.
Далі додайте таку ж інформацію про кінцевих бенефіціарних власників.
9. Наступним кроком поставте галочку навпроти вірного твердження з приводу приналежності ТОВ до політично значущих осіб, або наявності зв’язків з ПЗО.
10. Вкажіть, чи належить ТОВ до неприбуткової організації.
11. Вітаємо! Ви надали базову необхідну інформацію про ТОВ. Перевірте коректність заповнених даних та натисніть на кнопку “Продовжити”.
12. У цей розділ потрібно завантажити наступні документи про ТОВ:
- Паспорт керівника у формі книжечки всіх сторінок з інформацією та відмітками – у формі ID картки (зображення обох сторін) + витяг про реєстрацію місця проживання та для ВПО довідка про взяття на облік.
- Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП)
- Копія протоколу/рішення про призначення директора або доручення, що підтверджує повноваження представника.
- Копія статуту (або Копія Опису з кодом доступу або лист з необхідною інформацією, або Копія рішення про провадження діяльності на підставі модельного статуту).
- Схематичне зображення структури власності із зазначенням усіх кінцевих бенефіціарних власників.
- Фінансова звітність з відміткою про отримання державними органами (органи державної статистики та/або органи державної податкової служби), або квитанцію з відправки звітності в електронному вигляді, на останню звітну дату: – Баланс (ф. №1); – Звіт про фінансові результати (ф. №2)
13. Після заповнення всіх розділів, натисніть кнопку “Підписати та відправити”.
14. Підпишіть всі необхідні документи за допомогою електронного підпису через Дію. Цей процес займе декілька хвилин.
Ваші дані будуть перевірені, і ви отримаєте зворотний зв’язок від нашої команди.
15. У розділі “Мої заявки” у вас буде відображено заявку, яку ви створили, дату подачі цієї заявки та статус її опрацювання командою UAPAY.
Зазвичай термін перегляду однієї заявки становить до 3-х днів.