×

Вхід

Користувачу Бізнесу
Користувачу
Оплата штрафів ПДР
Розробникам
API Модулі CMS
Особистий кабінет

НБУ анонсував освітню ініціативу «Знай свої права!»

В кінці грудня НБУ провів підсумкову зустріч з партнерами, на якій було окреслено основні результати освітньої кампанії #ШахрайГудбай. Нагадаємо, що на початку вересня Асоціація “ЄМА” (Ukrainian Interbank Payment Systems Member Association “EMA”), проект USAID в Україні, Національний банк України та представники фінтех-ринку запустили онлайн-кампанію, яка навчає громадян правилам безпечного користування платіжними інструментами та сервісами. Національний фінансовий оператор UAPAY також долучився до кампанії #ШахрайГудбай.

Леся Войтицька, голова PR-служби та офісу фінансової грамотності в НБУ, зауважила, що основні засади проведеної кампанії буде інтегровано в шкільну програму, вже є угода про відповідні наміри партнерства з МОН.  Разом з Міністерством освіти та науки НБУ буде працювати над стратегією викладання фінансової грамотності до 2025 року. До цієї кампанії також планується долучити інші державні органи.

Вже в січні 2021 року НБУ планує запустити промо-кампанію, присвячену захисту прав споживачів під назвою «Знай свої права!». За даними опитування USAID, 78% українців не бажають нікуди звертатися в разі виникнення проблем з фінансовими установами, а 45% просто не знають, що робити. Водночас опитування по небанківським фінансовим установам влітку показало, що лише 38% українців звернуться в поліцію, а 9% – до НБУ, якщо в них будуть якісь проблеми із страховими чи іншими небанківськими фінансовими організаціями.

За даними дослідження, рівень фінансової грамотності населення в Україні дуже низький, на рівні 11,6%, це один з найнижчих показників в Європі. Основна проблема полягає в тому, що українці мало обізнані з приводу своїх прав та обов’язків і до того ж не бажають ці знання поліпшувати.

Нова освітня кампанія «Знай свої права!» почнеться після 25 січня, її мета – покращити обізнаність населення про фінансові послуги, права та  обов’язки споживачів. Основна цільова аудиторія: молодь від 15 років, а також споживачі будь-якого віку в регіонах, в невеликих районних центрах.

«Фінансова грамотність — запорука успішного та швидкого розвитку ринків фінтех та e-comerce в Україні. Саме тому UAPAY разом з іншими партнерами прийняв активну участь в освітній ініціативі #ШахрайГудбай. Базові правила роботи з cashless, з фінансовими технологіями мають вивчатися вже в школі разом з правилами дорожнього руху. Сподіваємося, що нова ініціатива НБУ дозволить підвищити загальний рівень фінграмотності українців», — зазначив Ариф Ахмедзаде, CSO в компанії UAPAY.

Розмір шрифту
Контрастне зображення