×

Вхід

Користувачу Бізнесу
Користувачу
Оплата штрафів ПДР
Розробникам
API Модулі CMS
Особистий кабінет

Як підключити платіжну систему для вашого бізнесу?

Підключення платіжної системи для онлайн-платежів важливий пункт у розвитку інтернет-бізнесу. 

Чому? Ви отримуєте автоматизацію платіжної рутини й більше продажів, а клієнт — можливість просто, швидко і безпечно зробити покупку цілодобово.

UAPAY розповість, що потрібно знати для підключення онлайн-платежів на ваш сайт. Відстежуйте надходження коштів, збільшуйте свій дохід з надійним партнером!

1. Платіжні системи в Україні та як вони працюють

Проведення переказу коштів є обов’язковою функцією, що має виконувати платіжна система. 

Сьогодні українці можуть розраховуватись картками Mastercard, Visa, та, з листопада 2020 року, UnionPay. Окрім цього, всі українські банки підтримують операції із пластиковими картками національної платіжної системи ПРОСТІР. Дебетові та кредитні картки (переважно платіжних систем Mastercard і Visa) є найпопулярнішим способом оплати в більшості країн, включаючи Україну. Також у 2017-18 роках в Україні були запущені Apple Pay і Google Pay. 

UAPAY надає своїм клієнтам широкий вибір доступних платіжних систем, що дозволяє покупцям інтернет-магазинів оплачувати тим способом, до якого вони звикли.

Розберемося також що таке інтернет-еквайринг?
Це можливість приймати оплати банківськими картками (Visa, Mastercard, Prostir) і іншими платіжними засобами на своєму сайті. Підключений еквайринг дає змогу клієнтам здійснювати покупки в онлайн-магазині та безготівково їх оплачувати 24/7.

Як працює інтернет-еквайринг? Існують два способи:

  1. Платіжна система підключається окремо через банк-партнер.

Цей спосіб вимагає особливої уваги, оскільки не є простим. Він потребує багато часу, підготовку об’ємного пакета документів та ін. Також недоліком є те, що банк може не прийняти платіж, а ви отримаєте незадоволеного клієнта і втратите гроші.

  1. Всі платіжні системи підключаються через один сервіс з прийому онлайн-платежів.

Цей спосіб використовує UAPAY. Ми пропонуємо відразу кілька різних варіантів оплати, просте підключення і нескладну інтеграцію. У нас платіжні платформи працюють відразу з декількома банками, тобто, якщо один банк з якоїсь причини не зміг провести транзакцію, вона автоматично перенаправляється в інший банк-партнер.

2. Що пропонує UAPAY для своїх клієнтів?

Легка і зручна інтеграція


Платіжна кнопка, інвойсинг, API, плагіни для CMS сайтів

Прийом платежів за картками різних платіжних систем

Mastercard, Visa, ПРОСТІР, а також за допомогою Apple Pay, Google Pay та UAPAY Wallet.

Прозора тарифна сітка для всіх клієнтів

Iнколи тарифи підбираються індивідуально, наприклад, під час співпраці з благодійними організаціями.

Висока конверсія платежів

Завдяки підключенню до декількох банків-партнерів оплати проходять вчасно і не затримуються, що виключає ризик втрати клієнта для бізнесу

Особистий кабінет клієнта

Ви можете переглядати платежі в системі, бачити всі операції та отримати зворотний зв’язок в одному місці.

Персональний менеджер

У кожного клієнта є персональний менеджер, який допомагає в процесі підключення та надає повноцінну підтримку після.

3. Реєстрація на сайті UAPAY та створення мерчант-акаунту

Реєстрація на нашому сайті та налаштування особистого мерчант-акаунту не займає більш як 15 хвилин. Для цього:

  1. Перейдіть за посиланням: https://account.uapay.ua/auth/register. Вкажіть свій номер телефону та придумайте пароль.

Після цього вам прийде SMS-повідомлення з кодом підтвердження особи. Вітаємо, у вас вже є особистий кабінет.

  1. Що робимо далі?
  • Зайдіть в розділ “Мої магазини” та створіть свій перший магазин.
  • Заповніть поля блоку “Створення магазину”. Цієї інформації достатньо, щоб з вами зв’язався наш менеджер та розпочав оформлення документів.
  • Для прискорення процесу оформлення документів, ви можете заповнити блок “Платіжна інформація” та завантажити документи зі списку блоку “Документи”
  • Останнім етапом буде технічна інтеграція!
4. Вибір способу підключення сервісу на ваш сайт

UAPAY пропонує різні рішення для прийому онлайн-платежів залежно від типу вашого бізнесу.

  • Якщо продажі здійснюються через соціальні мережі

Тоді UAPAY рекомендує виставлення рахунків або онлайн-інвойсинг. Для того, щоб клієнт оплатив товар потрібно створити інвойс із вказаною сумою та електронною поштою одержувача. Посилання на рахунок можна відправити клієнту через будь-який месенджер.

  • Якщо у вас простий сайт, зроблений на конструкторі

Бізнесу, який нещодавно почав свою діяльність, буде простіше за все та результативніше використовувати платіжну кнопку. Її можна адаптувати під сайт та поставити на сайті в потрібному місці. Натискаючи на платіжну кнопку, клієнт автоматично переходить на сторінку оплати.

  • Якщо сайт на одній із CMS-систем

UAPAY надає вже готові модулі для популярних систем управління контентом. Вам необхідно лише вибрати свою CMS, завантажити платіжний модуль і, слідуючи інструкції, встановити його. Таким чином ви отримаєте брендовану форму оплати на сайті.

  • Якщо у вас складний продукт і є команда розробників

Тоді ми пропонуємо інтеграцію по API. API передбачає виконання платіжних операцій, формування звітів та моніторинг платежів на стороні сервера або програми торговця.

5. Вибір тарифу

Комісія і тарифи обговорюються індивідуально з персональним консультантом, оскільки вони залежать від вашого обороту в місяць, а також від виду діяльності вашої компанії.

6. Приймання платежів і відстежування операцій в особистому кабінеті

Готово! Після налаштування прийому платежів на своєму сайті ви можете відстежувати всі оплати в особистому кабінеті зі зручним інтерфейсом.

Обираючи UAPAY, ви отримуєте надійного партнера, широкий вибір способів оплати та гарантію захисту від шахраїв і зберігання платіжних даних.

Розмір шрифту
Контрастне зображення