Національний банк розпочав всеукраїнську інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless. Мета кампанії – проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків.
Безготівкові розрахунки вже стали невід’ємною частиною нашого життя. Це швидкий, зручний та безпечний спосіб оплатити товари та послуги.
Але чи багато людей вже полегшили собі життя завдяки безготівкової оплати? Згідно з результатами дослідження Національного банку у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом – всього 21%.
Що це означає? Зараз найбільше підтримки в опануванні безготівкових розрахунків потребує старше населення України, особливо в регіонах, оскільки ця тема вимагає навичок не тільки з фінансової, а й цифрової грамотності.
Тож ми разом з Національним банком закликаємо молодь допомогти старшому поколінню познайомитися з нюансами безготівкових розрахунків та навчити їх сплачувати комунальні послуги онлайн.