За оцінками експертів, глобальні онлайн-продажі вже в 2020 році досягнуть $523 млрд. Щорічний приріст становить близько 10%. В Україні темпи зростання навіть вище: за підсумками 2017 року індустрія електронної комерції збільшилася на 30%. У грошовому вираженні ця цифра склала 50 млрд грн. Близько 7 млн українців регулярно купують товари онлайн, це майже третина від загального числа інтернет-користувачів. І хоча в роздрібному товарообігу країни онлайн-торгівля займає поки що лише 4%, динаміка цього сегмента абсолютно передбачувана.
Цілком очевидно, що роздрібним торговцям необхідно по максимуму використовувати всі можливості e-commerce для розвитку свого бізнесу. Однак перенесення ритейл-бізнесу в онлайн — не такий простий процес. Серед безлічі різних питань власникам інтернет-магазинів потрібно вирішити проблему вибору систему оплати. Тож давайте розберемося, яких критеріїв варто дотримуватись, щоб не помилитись при виборі провайдера інтернет-еквайрингу?
Що таке інтернет-еквайринг
Internet acquiring (або Інтернет-еквайринг) — це технологія, що дозволяє здійснювати оплату товарів та послуг банківськими картками через інтернет. На відміну від торгового та мобільного еквайрингу, тут не потрібний термінал (POS, mPOS) для безпосереднього зчитування даних картки. Таким чином, інтернет-еквайринг можуть використовувати власники віртуальних банківських карт, у яких відсутні фізичні пластикові карти.
Під час оплати покупки на сайті, покупець переадресовується на сторінку провайдеру оплати, де він вводить реквізити своєї картки. Далі до здійснення онлайн оплати підключаються банк-еквайер (з яким співпрацює провайдер інтернет-еквайрингу), міжнародна платіжна система (VISA, MasterCard) та банк-емітент, що видав картку покупцеві. Після перевірки, чи справді операцію здійснює власник картки, чи активна його картка і на ній достатньо коштів, відбувається оплата. Загалом, це доволі складна багатокрокова процедура, але якщо вона побудована якісно, то займає буквально кілька секунд і проходить без будь-яких незручностей для споживача.
На які характеристики варто звертати увагу при виборі системи оплати?
Оплата онлайн — це високотехнологічний процес, що пов’язаний з обробкою та передачею конфіденційних даних, переказом фінансових коштів, тощо. Саме тому, в першу чергу платіжний провайдер має забезпечувати максимальний рівень безпеки. Крім того, він повинен мати зручний інтерфейс, високу швидкість проходження успішних операцій і стабільну технічну роботу. Також для власників онлайн-магазинів мають значення такі фактори:
— швидка та зручна інтеграція сервісу оплати на сайт онлайн-майданчика;
— захист від шахрайства (хакінгу, фішингу тощо) згідно світових стандартів безпеки;
— гнучкі тарифи за обслуговування, відсутність прихованих платежів;
— кваліфікована служба підтримки;
— робота з максимальним набором функцій для прийому платежів.
UAPAY – сервіс інтернет-еквайрингу для прийому онлайн-платежів на сайті
UAPAY — ліцензована Національним банком України компанія, що відповідає міжнародному стандарту PCI DSS 3.2. Платіжний сервіс UAPAY внесений до білого списку платіжних систем асоціації ЕМА та дотримується заходів безпеки при зберіганні, обробці та передачі інформації про банківські картки, що необхідні для покупок в інтернеті.
Окрім оплати картками Visa, MasterCard українських та зарубіжних емітентів, забезпечення використання технології one-click MasterPass, прийому оплати по QR (інвойсінг), брендування сторінки оплати в дизайні партнера, UAPAY пропонує унікальні технологічні рішення для e- commerce:
· Підвищення конверсії платежів: повторні покупки без додаткової верифікації карти платника.
· Модуль автоматичного арбітражу на стороні онлайн-майданчику.
· Поділ платежу з одним підтвердженням між двома одержувачами та зарахування платежу двом і більше особам.
· Звіти по здійсненим транзакціям для аналізу піків активності, сезонності та інших поведінкових факторів.
· Кастомізація платіжних рішень під потреби партнера.
Переваги сервісу онлайн-платежів UAPAY:
· 99,5% рівень доступності системи;
· 95,3% рівень здійснення успішних транзакцій;
· гнучкі тарифи, що узгоджуються індивідуально з партнером;
· кваліфікована служба клієнтської підтримки.
Крім того, UAPAY має власну повністю укомплектовану команду IT-розробників, що дозволяє швидко інтегрувати рішення в сайт онлайн-майданчика, вирішувати нагальні технічні питання та повністю супроводжувати процес інтеграції.
В свою чергу, менеджери команди допоможуть в укладанні договору та нададуть консультації з усіх важливих питань.
Платіжні рішення UAPAY допомагають забезпечити максимально позитивний користувацький досвід та досягнення високого рівня конверсії платежів.