Аріф Ахмедзаде, Chief Sales Officer UAPAY розповів CASES про вплив пандемії на бізнес і природу споживання.

Пандемія змусила компанії в прискореному режимі перебудовувати бізнес-процеси. Тепер вони приділяють більше уваги веб-продуктам і роботі з клієнтами у віртуальному просторі. Наприклад, у В2С сегменті мобільні додатки стали популярнішими, ніж повноцінні PC-версії. Чат-боти отримують глобальний розвиток і вирішують до 95% запитів, які надходять в служби підтримки.
Про те, як трансформувалась фінтех сфера та оптимізувались бізнес-процеси детальніше за посиланням: https://cases.media/column/transformaciya-fintekh-sferi-ta-optimizaciya-biznes-procesiv?fbclid=IwAR0vC2hsCJLWYs1aKariBP6nPV7R9R9MNw_34qOjfs7z5TRG6c7tfLVs748